Για την παραγγελία μου

Πως μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Για να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της παραγγελίας θα πρέπει να έχετε λογαριασμό στη Holland & Barret. Εφόσον έχετε δημιουργήσει λογαριασμό, ακολουθείτε τα εξής βήματα:

 

  1. Συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας στη Holland & Barret
  2. Επιλέξτε «Οι παραγγελίες μου»
  3. Στην παραγγελία που επιθυμείτε, επιλέγετε «Λεπτομέρειες παραγγελίας» όπου μπορείτε να δείτε την εξέλιξή της.

Σε περίπτωση που κάνατε την παραγγελία σας ως επισκέπτης και θέλετε να μάθετε την εξέλιξή της, μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας εδώ

Υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από κατάστημα;

Μπαίνοντας στη φόρμα «Καλάθι Αγορών» θα σας ζητηθεί να κάνετε login αν είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης ή να κάνετε νέα εγγραφή χρήστη συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας ή μέσω λογαριασμού Gmail / Facebook. Ύστερα θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον τρόπο αποστολής / παράδοσης των προϊόντων σας. Στην περίπτωση που επιλέξετε παραλαβή από κατάστημα, σας ζητείται να επιλέξετε το συγκεκριμένο φυσικό κατάστημα HOLLAND&BARRETT που επιθυμείτε.

Υπάρχει δυνατότητα για αποστολή στο εξωτερικό;

Δεν υπάρχει η δυνατότητα αποστολής στο εξωτερικό.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Έχετε την δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελίας σας με διάφορους τρόπους: Πιστωτική, Χρεωστική ή Προπληρωμένη Κάρτα (μέσω VIVA), Αντικαταβολή (με επιπλέον χρέωση 1,80€), PayPal (μόνο μέσω PayPal), Πληρωμή μέσω IRIS (μέσω VIVA), Google Pay (μέσω VIVA), Πληρωμή με e-banking ( ΔΙΑΣ/DIAS) μόνο μέσω VIVA, VivaWallet (μόνο μέσω VIVA wallet).

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε: Όροι Χρήσης(Παράγραφος 5 / Ενότητα: Τρόποι Πληρωμής).

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Για αποστολές εντός Αττικής η χρέωση είναι 2,99€ και με δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 45€.

Για την υπόλοιπη Ελλάδα η χρέωση είναι 2,99€ και με δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 45€.

Για αποστολές μέσω BOX NOW (24/7) η χρέωση είναι 1,80€ και με δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 45€.

Για παραλαβή από το κατάστημα είναι δωρεάν.

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε: Όροι Χρήσης (Παράγραφος 6 Αποστολή και παράδοση των προϊόντων)

Έχω την δυνατότητα να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε: Όροι Χρήσης  (Παράγραφος 7.1 Ακύρωση Παραγγελίας).

Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό. Τι κάνω;

Εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, τότε για να προχωρήστε στην επιστροφή ή την αλλαγή της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση: orders@hollandandbarrett.gr, είτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο της Εταιρείας στο 2106293860 (για κλήσεις από σταθερό με χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας), ώστε να δρομολογηθεί η αλλαγή εφόσον είναι εφικτή.

 

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική των επιστροφών μπορείτε να βρείτε στην πολιτική επιστροφών.

Με ποια μεταφορική εταιρεία/courier θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η μεταφορική εταιρία που θα παραδώσει την παραγγελία σας, επιλέγεται με βάση την τοποθεσία παράδοσης. Οι μεταφορικές εταιρίες που συνεργαζόμαστε είναι οι: Svuum(μόνο για παραδόσεις σε συγκεκριμένους ΤΚ της Αττικής), Box Now και ACS.

Το προϊόν που θέλω δεν είναι διαθέσιμο. Πως μπορώ να το παραγγείλω;

Εάν το προϊόν που θέλετε δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία τότε σημαίνει ότι δεν υπάρχει απόθεμα(ένδειξη «back soon»). Ο μόνος τρόπος να το παραγγείλετε είναι όταν θα είναι ξανά διαθέσιμο στην αποθήκη μας. Για να ενημερωθείτε άμεσα όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο, μπορείτε να βάλετε το e-mail σας αφού επιλέξετε «Λάβε ενημέρωση όταν το προϊόν έχει ξανά απόθεμα».